Årlig betaling

Månedlig betaling

Solcelle Abonnement

49
Kr
Pr. Måned
  • Overvågning af din inverter
  • Gratis fejldiagnostisering
  • Fuld Support
  • Adgang til Solcelle Portalen
  • ... Og meget mere

Vi holder hånden under dit solcelleanlæg

Vi tilbyder et Solcelle Abonnement, som kan hjælpe dig med at få mere frihed som solcelleejer. Vores Solcelle Abonnement tilbyder en lang række funktioner og serviceydelser, til kun 49,- pr. måned. 

Læs om abonnementet her på siden.

Holder hånden under solceller

Solcelle Abonnement

588
Kr
Pr. År
  • 24/7 Overvågning af din inverter
  • Gratis fejldiagnostisering
  • Fuld Support
  • Adgang til Solcelle Portalen
  • ... Og meget mere

Vi holder hånden under dit solcelleanlæg

Vi tilbyder et Solcelle Abonnement, som kan hjælpe dig med at få mere frihed som solcelleejer. Vores Solcelle Abonnement tilbyder en lang række funktioner og serviceydelser, til kun 49,- pr. måned. 

Læs om abonnementet her på siden.

Holder hånden under solceller

Hvad får du?

Overvågning af din inverter

Gratis fejldiagnosticering

Adgang til vores Solcelle Portal

Opdatering/indstilling af inverter

Fuld support på telefon eller chat

10% rabat på shop og arbejdsløn

Solcelle Abonnement

For bare 49 kr. i måneden kan du blive abonnent hos os. Få overvågning, overblik og sikkerhed.

      Ingen binding

      Fuld support

      Månedlig betaling

49,-

Vi holder hånden under dit solcelleanlæg

Vi tilbyder et Solcelle Abonnement, som kan hjælpe dig med at få mere frihed som solcelleejer. Vores Solcelle Abonnement tilbyder en lang række funktioner og serviceydelser, til kun 49,- pr. måned. 

Læs om abonnementet her på siden.

Holder hånden under solceller

Passer Solcelle Abonnementet til dig?

Vores Solcelle Abonnement passer til dig, hvis du gerne vil have:

      Gratis vejledning og fejlsøgning, hvis du har problemer med dit anlæg.

     Tryghed i at vide, at vi kontakter dig, hvis dit anlæg stopper med at producere strøm

     Muligheden for at optimere udnyttelsesgraden af dit solcelleanlæg via graf med købt og solgt strøm

      En digital servicebog, hvor vi registrerer alle de servicehændelser vi evt. udfører på dit anlæg

      Din egen digitale notesbog, hvor du selv kan uploade dokumenter som fakturaer, billeder af inverter display, egne skemaer med målinger

Hør Sebastian fortælle om abonnementet

Vores Solcelle Service Abonnement er perfekt til dig, der gerne vil have trygheden i, at at dit solcelleanlæg kører som det skal og at du får mest ud af det. 

Vi overvåger dit anlæg 24 timer i døgnet og kontakter dig hvis dit anlæg stopper med at producere. Vi foretager en gratis fejlsøgning af dit anlæg og kommer med et tilbud på hvad det koster at få lavet hos os.

Hvis dit anlæg opfører sig underligt, eller du har generelle spørgsmål, står vi til rådighed i vores åbningstider til at hjælpe dig med dit anlæg og besvare dine spørgsmål.

Abonnementet er altså perfekt til solcelleejeren, der bare gerne vil have at solcelleanlægget virker som det skal. 

Få overblik med Solcelle Portalen

Med i abonnementet følger også adgang til vores digitale platform Solcelle Portalen. Den følger med i alle vores abonnementsløsninger og er det perfekte værktøj, til at holde et overblik over dit solcelleanlæg.

Med bl.a. en digital servicebog, personlig notesbog og adgang til vores stadigt voksende vidensbank, kan du have alle oplysninger om dit solcelleanlæg samlet, på Solcelle Portalen.

Eksempel på kunde case

1.
Overvågning

Vi har registret en uregelmæssighed i din inverters produktion og kontakter dig

2.
Gratis Fejlsøgning

Vi fejlsøger på dit anlæg og du får et omkostningsfrit svar på, hvorfor din produktion er uregelmæssig

3.
Tilbud på løsning

Vi kommer med et uforpligtende tilbud på, hvad det vil koste at få problemet lavet hos os

4.
Du er oppe at køre

Hvad end du får lavet problemet hos os eller anden tekniker, er dit anlæg igen oppe at køre

Ofte stillede spørgsmål om abonnementet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Hvis dit solcelleanlæg stopper med at producere, får vi en melding fra vores system om at der ingen produktion har været i 24 timer. Herefter går vi ind og kigger på dit anlægs data, hvor vi vurderer om den manglende produktion skyldes en fejl på anlægget.

Hvis dette er tilfældet, kontakter vi dig og fortæller dig om situationen. Hvis ønsket, laver vi en aftale hvor vi omkostningsfrit fejlsøger på dit anlæg, og giver dig en forklaring på hvorfor dit anlæg ikke virker som det skal. Herefter kommer vi med et uforpligtende tilbud på hvad det vil koste at få lavet hos os.

Du bestemmer selv om du vil benytte os til at få lavet fejlen, eller om du vil bruge tilbuddet til sammenligning eller andet, hos anden installatør.

Solcelle Portalen er vores helt egen Portal, der gratis følger med i abonnementet. Inde på Solcelle Portalen får du adgang til flere forskellige funktioner, som du kan gøre brug af.

Du får bl.a. adgang til en personling notesbog hvor du kan oprette noter på dit anlæg, samt tilføje relevante filer og billeder. Derudover får du adgang til en digital servicebog, hvor alt din servicehistorik vedr. dit solcelleanlæg vil komme ind, forudsættet at servicen er udført af os. Du kan også se et overblik over din købte og solgte strøm, samt læse forskellige artikler og vejledninger i vores stadigt voksende Vidensbank. 

Du kan læse meget mere om Solcelle Portalen her.

For at kunne give dig alle funktionerne i abonnementet, skal vi bruge din fuldmagt fra Energinet. Denne skal vi bl.a. bruge for at kunne overvåge dit anlæg og kontakte dig ved manglende produktion, og for at kunne vise dig din købte og solgte strøm.

Vi behandler alle dine data forsvarligt og anvender dem kun i forbindelse med vores abonnement.

Du kan læse mere om vores persondatapolitik her.

Vores vurdering er, ja. Det giver mening. Garantien på dit anlæg dækker i de fleste tilfælde “kun” materialerne/komponenterne der skal udskiftes, og et tilskud til en evt. reparation. Det er altså oftest på egen regning at der bliver fejlsøgt, for at finde ud af hvor problemet stammer fra, og om der overhovedet er mulighed for garanti. Gratis fejlsøgning er inkluderet i vores abonnement og passer derfor rigtig godt sammen med garantien. Derudover har vi beskæftiget os med mange garantisager og står klar med rådgivning og vejledning hertil, for vores abonnenter.

Vi mener altså, at du med en kombination af vores abonnement og garantien på dit anlæg, er rigtig godt dækket ind. 

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Nej. Du binder dig på ingen måde ved at have et abonnement hos os, da du kan opsige det måned til måned. Vi har ingen bindingsperiode og det står frit for dig, om du vil opsige dit abonnement til den kommende måned. 

Nej. Vi kan desværre ikke være tilgængelige alle døgnets 24 timer, men du kan ringe eller skrive til os i vores åbningstider mandag – torsdag 8-16 og fredag 8-14, hvor du vil få hurtigt svar på dine spørgsmål eller problemstillinger. Vi sigter efter at løse dit problem hurtigst muligt, dog er løsningstiden afhængig af hvilket problem du kontakter os med.

Det korte svar er, ja. Du kan godt have abonnementet hos os uden at give din fuldmagt, men flere af funktionerne i abonnementet vil være utilgængelige. Vi kan bl.a. ikke overvåge dit anlæg, vise din købte og solgte strøm eller kontakte dig hvis produktionen ikker kører som den skal. 

Abonnementet fungerer altså bedst med en underskrevet fuldmagt, men nogle af funktionerne og fordelene vil stadig være tilgængelige, uden.

Ja, det kan du godt. Det koster dog 49,- pr. anlæg du tilføjer. 

Hvert anlæg vil få sin separate servicebog og notesbog inde på Solcelle Portalen, sådan at det er muligt at holde dem adskildt. 

Mobile device frame

Få overblik med Solcelle Portalen

Med vores abonnement får du din helt egen bruger på Solcelle Portalen. Vores digitale platform hvor du kan samle og holde styr på alt vedrørende dit solcelleanlæg. 

Log ind på din egen bruger og få adgang til funktioner som digital servicebog, personlig notesbog, overblik over købt/solgt strøm og adgang til vores stadigt voksende vidensbank. Solcelle Portalen er inkluderet i alle vores abonnementer.

Skriv endelig hvis du har spørgsmål

Vores abonnementsløsning er helt ny og vi er derfor klar over at der kan være mange uafklarede spørgsmål fra jer. 

Vi står derfor selvfølgelig til rådighed for at svare på alle de spørgsmål i har.

Du kan enten ringe til os på 30 70 16 26, eller skrive en besked i kontaktformularen her. 

Vi vender tilbage med et svar hurtigst muligt.

 

På forhånd tak.