Solcelle Abonnement til erhverv

Vi holder øje med dit erhvervsanlæg

Med vores overvågning er du sikker på, at dit anlæg altid kører

Vi tilbyder et system som overvåger dit anlæg 24/7. Hvis dit anlæg stopper med at producere, får vi besked om det. Herefter vurderer vi om det skyldes en fejl på anlægget. Hvis dette er tilfældet, kontakter vi dig og fortæller dig om situationen.  

Overvågning
Fejlsøgning

Vi kommer gratis ud og fejlsøger

Er der opstået en fejl på dit solcelleanlæg, er det op til os at fejlsøge og stille en diagnose på dit anlæg. Dette er inkluderet i abonnementsprisen, og det skal du derfor ikke betale yderligere for. Når vi har fejlsøgt og fundet frem til problemet, kommer vi med et forslag på en løsning og et tilbud på, hvad det vil koste at få problemet lavet hos os. Du bestemmer selv om du vil gøre brug af tilbuddet, eller benytte dig af anden tekniker.

Få alt servicehistorik i din Digitale Servicebog

Hvis du vælger at få lavet problemet af os, tilføjer vi alle dine servicehændelser inde i din Digitale Servicebog. Din Digitale Servicebog er et værktøj som du også får adgang til, via vores abonnement. Den er en del af vores digitale platform Solcelle Portalen, som følger med i alle vores abonnementsløsninger.

Solcelle Portalen Servicebog
Solcelle Portalen Graf På skærm

Solcelle Portalen - For os, og for dig

Vores digitale platform Solcelle Portalen, er et redskab som vi bruger, når vi skal hjælpe dig. Derudover får du selv adgang til den, da den også har funktioner der kan gavne dig. Du finder funktioner som din Digitale Servicebog, en Personlig Notesbog, grafer over købt/solgt strøm og vores Vidensbank. 

Hvad kan jeg bruge Solcelle Portalen til som erhvervskunde?

Vi ser ofte, når det kommer til solcelleanlæg på erhvervsmatrikler, at det forekommer, at der sker en ændring i hvem der “tager sig af” solcelleanlægget. Derfor kan der ske meget forvirring når en ny person skal overtage, eller når 2-3 personer har ansvaret på samme tid. Solcelle Portalen giver muligheden for et samlet overblik over anlægget. Det er muligt at samle alt servicehistorikken for anlægget i den Digitale Servicebog. Herudover er det muligt at oprette jeres egne noter på anlægget, hvor der kan vedhæftes billeder og filer. På den måde kan alle de ansvarlige tilgå filerne, eller en ny ansvarshavende kan se tidligere, relevante informationer om anlægget. 

Udfyld formularen og bliv kontaktet for at høre om dine muligheder

Prisen varierer fra erhvervskunde til erhvervskunde, afhængigt af størrelsen på anlægget. Vi kan derfor ikke sætte en fast pris på vores erhvervsabonnement, da der kan være stor forskel på størrelsen. 

Udfyld derfor formularen, og så vender vi tilbage til dig med et tilbud på hvad det vil koste. Tilbuddet kommer typisk på mail og er helt uforpligtende.